הגר"צ בוארון על שטרן: חוצפה משפל המדרגה שריח גזענות נודף ממנה

אילו היה מדובר בעניין רפואי או בטחוני לא היה מעיז ח''כ שטרן להתערב ולהביע דעה. ואילו בעניין הלכתי שהוא מן החמורות שבחמורות (עניין אשת איש) והשלכותיו החמורות לעניין כשרות הילדים.
איתי גדסי 2 Comment on הגר"צ בוארון על שטרן: חוצפה משפל המדרגה שריח גזענות נודף ממנה

"לא הרב עובדיה מתהפך בקברו אלא אביו או זקנו של ח"כ שטרן מתהפכים בקברם וגם נכדיו של שטרן מהתפכים בחייהם על הסבא" • על סיפור הגט: "אני עצמי טיפלתי בתיק" • העדה האתיופית: 'החרדה לכבוד העדה האתיופית היא כסות עיניים בלבד"

צילום: Yaacov Cohen/FLASH90
אילו היה מדובר בעניין רפואי או בטחוני לא היה מעיז ח''כ שטרן להתערב ולהביע דעה. ואילו בעניין הלכתי שהוא מן החמורות שבחמורות (עניין אשת איש) והשלכותיו החמורות לעניין כשרות הילדים.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"לשונו של ח"כ שטרן 'זו היהדות שלי' היא זלזול בהלכה ובתלמידי חכמים" כך כותב הדיין הבכיר רבי ציון בוארון במכתב מיוחד שמתייחס לסערה שחולל איש יש עתיד בכנסת לאחר שאמר כי הוא מתבייש ברב הראשי וכי אביו מתהפך בקבר.

עוד כותב הגר"צ במכתבו כי "אילו היה מדובר בעניין רפואי או בטחוני לא היה מעיז ח"כ שטרן להתערב ולהביע דעה. ואילו בעניין הלכתי שהוא מן החמורות שבחמורות (עניין אשת איש) והשלכותיו החמורות לעניין כשרות הילדים… בא אדם שאין לו שום שיג ושיח בכך והוא מביע דעה קבל עם ועדה, מול העולם כולו הצופה בשידורים מכנסת ישראל".

בהמשך מכתבו מתייחס הרב לאופן שבו נעשה גט בעייתי שבו מחוייבים דייני ישראל לדון ולהכרעי עם כל הצער שבדבר וזו סמכותו של הראשל"צ.

במכתבו מתייחס הרב לתיק הספציפי הזה וכותב כי התיק הזה הובא בזמנו תח"י והוא עצמו טיפל בו: "יש לי מה להגיד בזה אך אין המקום" סותם הרב את מכתבו.

על מעשיו של שטרן כתב הרב: את החרדה לגורל העגונות לא מפיו של ח"כ שטרן אלא מהתורה הקדושה, במשנה והתלמוד ובמקומות אין ספור בפוסקים ובשו"ת. לדברי הרב "התפרץ תוך חוצה בשפל המדרגה שריח גזענות נודף ממנה" והוא  מוסיף כי "החרדה לכבוד העדה האתיופית היא כסות עיניים בלבד לדעתי".

בשולי מכתבו כותב הרב כי לא הרב עובדיה מתהפך בקברו אלא אביו או זקנו של ח"כ שטרן מתהפכים בקברם וגם נכדיו של שטרן מהתפכים בחייהם על הסבא שהתבטא כנגד ברית מילה בגלל מוהל בעייתי.

IMG-20161219-WA0006

IMG-20161219-WA0004

IMG-20161219-WA0005



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    שילך לאלף עזאזאל חצוף חולה נפש צריכים להסגיר אותו דחוף בכפר שאול במחלקה סגורה כמו מצורע לבד שידבר כל היום אל הקיר